dimarts, 1 de desembre del 2009

Altres

Víctor diu:


Fa uns dies a classe es va preguntar què ens feia por. Ara que està d'actualitat, he retrobat una imatge que m'en fa, o millor dit, un fragment d'imatge:

Centelles.

Si endevineu que el que em fa por sobretot és l'home de la pistola, i /o coincidiu, tan de bo em pugueu donar una explicació.

M'ha vingut al cap una pel.li en què hi havia uns quants homes que havien aparegut a fotos de les grans catàstrofes mundials. Eren una mena de turistes del desastre, que pagaven per viatjar al temps en què passava la desgràcia pel simple fet de presenciar-la. Sabeu el títol?

Amb això vull dir que en la por que em desperta aquest home hi ha alguna cosa d'incoherència temporal, que el desvincula de la percepció històrica tornant-lo més real i potent...

Descarto la hipòtesi de la sorpresa per no ser a l'exemplar més difos.

Gràcies!

1 comentari: